2013. március 19., kedd

Ausztrália: Utolsó bejegyzés


Ausztrália, utolsó bejegyzés!
Tehát megen eltelt néhány hónap a földgolyóbis meg csak pörög forog tovább! És most az utolsó bejegyzés óta meglehetősen felpörögtek az események, sok érdekes dolgot láttam sok érdekes emberrel találkoztam, repültem néhány emlékezeteset! De talán ami a legérekesebb, kialakult a is Ausztráliai életem! Barátokkal törzshellyel, barátnővel, egyszóval minden volt ahogyan azt az ember otthon is teszi a jól megszokott alföldjén. És ennek az egész életrészletemnek egészen egyszerűen ma véget is vetettem na de nem örökre ne tessék megijedni! Csak most egy pici szünet következik az Ausztráliai Expedícióban.
Most éppen vonatozok hazafele Münchenből. Ígyhát kezdetét veszi a Magyarországi Expedíció!
Na de ne rohanjunk ennyire előre az időben, annál inkább se mert most egy picit visszafele fogunk haladni benne. Azért mert 1. Így könnyebb visszaemlékeznem a történtekre 2. Mert még némi fotó anyagot is tudok a történetek mellé szolgáltatni
Tehát e héten hétfőn még Benallában voltam. Sikerült is mindenkitől könnyes búcsút venni. Aztán irány az állomás és Melbourne. Gondoltam ezt én még reggel, ám az élet másképpen alakult.
Éppen a hangárok között cikáztam, hogy elköszönjek mindenkitől. Ugyanis mindenki vizet töltött a fehér bringákba meg készülődtek serényen mert igen bomba időnek nézett ki. Na szóval egyik hangárba be másikból ki kezelés szeva pacsi aztán amelyikben a Duo Discus lakik ott találkoztam a tulajdonossal is sajnálta, hogy már mennem kell vissza a hidegbe. Meg is kérdezte gyorsan, hogy van e kedvem reppeni egyet még ma mielőtt elutazok hát sokat nem kellett kérdezősködnie. Gyorsan töltöttem én is vagy fél liter vizet valami kancsóba a kiszáradás ellen. Mert ez Ausztráliában nem játék amióta itt vagyok kb két embert vitt el a mentő hő guta miatt (kiszáradás meg egyéb testi izék) Aztán uccu neki már majdnem benne ültem a Duoban. Amikor a griden várakozó durván 15 gép pilótája nagy várakozzásal és örömmel fogatdák a starton a jelenlétemet és meg is kértek igen szépen hogy ugyan hozzam már ki a második vontató gépet mert, így az életben nem jutnak fel. Hát mit tehettem mast nagy duzzova bevágódtam a Pawneeba (ejtsd: póni a nem repülő fanatikus olvasóknak) és gyorsan felhúztam a csapat felét aztán végre irány a Duo és a magas ég! Tökéletes utolsó nap Benallában. Leoldás után gyorsan a hegyek felé vettük az irányt néhány termik meg a 100 liter víz a Duoban, meg egy kis zivatar kerülés és pikk pakk ott is voltunk Victoria tartomány egyik legmagasabb csúcsa fölött!








Aztán miután jól kirepültük magunkat Tim és Lu össszeezsedett és végérvényesen Melbourne felé vettük az irányt!
Kedden meglátogattuk Stevet meg a játékokat a hangárban aztán strand sörike kicsi haverkodás majd irány a reptér Jono cimborám eldobott odáig érzékeny búcsú és megígérte, hogy szétrúgja a picsámat ha jövőre nem megyek vissza! Hát erre nem lehet nemet mondani!

Na megint kicsit előre kalandoztam az időben pedig szigorúan vissza fele haladunk benne!
Az utolsó hétvge nekem hamar kezdődött, csütörtökön elhajítottam a sarlót botkormányt meg kalapácsot és péntek, szombat, vasárnap csak a wellnesnek és happinesnek éltünk. Igen éltünk mert hát szerencsére volt kellemes társaságom is méghozzá nem is akárhonnét. Egyenesen Bathurstből de erről ennyit, jól éreztük magunkat!
Vasárnap voltunk egy kis fly inn borkostolós mulatságon! Tehát az ausztráliai borokat is megismerhettem és azt kell hogy mondjam hogy igen rendeben vannak! A borászat vérprofi volt. Alapvetően Benallától keletre kb 20-30 kilcsire egy egész komoly borvidék lapul mintha csak Szekszárd lenne csak egy picit nagyobban!








Az utolsó hét szuper sürű volt reggel 8 kor már mentek az első felszállások és ez ment dulátan 3-4ig ráadásul szerencsére pörgős volt. Hét közepén repcsiztem egy idelátogató német pilóta lánnyal is. Szerencsére megint a legjobb fegyvert vettük elő a hangárból (Duo Discus)



Az utólsó előtti hétvégén Avalon airshowra repültünk Lu SuperCub jával. Látam az F-22est repülni igen lenyűgöző de a legjobban a Caribou tetszett ez sok mindent elmond rólam. Aztán Vasárnap Melbourne Zoo szerintem ez volt a legjobb program az egész hétvégén!





Aztán e hétvége előtt valószínűleg egy egész forgalams hét lehetett, sok vontatással. Ja nem is! Most jutott eszembe az egyik oktatónk lebetegedett szóval én ugrottam be helyette jó volt kicsit oktatni megint! Vitorlán mindig élmény főleg ha már kicsit bonyolultabb dolgokat lehet tanítani mint például dugóhúzó vagy átesés vagy minden féle rendellenes repülési helyzet.








A hetet megelőző hétvégén készült néhány Bad Ass gliding video
 
Repültem egyet egy szegedi cimborámmal is ugye milyen kicsi a világ? Szegeden megismételjük!




Aztán sok móka meg kacagás volt, lényegében a hétvégék mindig viccesen sikerültek. Miután megcirkomeniáltuk a billiard asztalt és ingyen ment a billárd persze a sörért azért fizettünk rendesen! Good good times!

Voltam Bathurstben is! Megnéztük a Blue mountainst és tényleg kék!






Összeséégében egy igazán szuper jó ötlet volt kijönni ide Ausztráliába! Ha minden terv szerint alakul akkor jövőre ugyanott folytatjuk ahol most abba hagytuk! 751 vontatást csináltam ennyit kb 5 év alatt produkál az én kis klubbom Szegeden. Ki póniztam magamat :)
Tehát addig is a következő bejegyzésig szevasztok, ha valakinek kérdése van írjon kommenteljen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése